Українська мова. Читання.

Літературне читання

11.02.2022р.

Робота з дитячою книгою.

Тема: Українські поети дітям.

1. Робота з таблицею Шульте.

Якомога швидше знайдіть в табличці всі числа в порядку зростання або ж, навпаки, спадання, при цьому погляд спрямовуйте в  центр таблиці.


2. Прочитайте чистомовку.

3. Навчіться швидко читати скоромовку.


3. Послухайте аудіозапис віршів сучасної української дитячої поетеси Оксани Лущевської.



4. Дайте відповіді на запитання.



Дякую за роботу!








Літературне читання . Синхронно.

10.02.2022р

Тема. Катерина Міхаліцина" Гусінь- фантазерка". Дослідження медіа. Настрій вірша.


С.94 підручника.

Одне з найдивовижніших явищ природи- перетворення гусені на метелика. Це явище називається метаморфоза.

Перегляньте цікаве відео про життєвий цикл метелика.



Що з побаченого вас здивувало?

Прочитайте вірш Катерини Міхаліциної "Гусінь-фантазерка".

Дайте відповіді на запитання після вірша.

Прочитай, що означає слово фантазерка?



Пограй у гру.


Склади сенкан і запиши у зошит


Пофантазуй,з яких вторинних матеріалів можна виготовити гусеницю.



Якщо ви хочете більше дізнатися про твори авторки, переходьте за посиланням і сама Катерина Міхаліцина познайомить вас зі своїми книгами



Дякую за роботу!




Українська мова . Синхронно.

10/02/20222р


Візьміть подвійний аркуш.

У верхньому рядку запишіть своє прізвище та ім'я.

Посередині напишіть:

10 лютого

Діагностувальна робота

Списування


Прочитайте текст. Спишіть.











Літературне читання

08.02.2022р.

Діагностувальна робота

Аудіювання


Уважно послухайте текст " Який це місяць?" Антоніни Назаренко.


Перевір розуміння прослуханого, виконавши тести.


Код доступу до тестів.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6717996










Українська мова

08.02.2022р.

Тема. Підсумковий урок за темою"Числівник"


Розгадай ребус



Читай, чітко відповідь давай.


Запишіть числівники словами. Поставте наголос.



Дайте відповіді на запитання одним словом- числівником. Запишіть в рядок, через кому.



Змініть числівники з кількісних на порядкові за зразком.


Поєднайте числівники з іменниками.

Запишіть утворені словосполучення.

Дякую за роботу!








Українська мова.

07.02.2022р.

Тема.Правильне читання числових виразів.



Вправа" Скільки буде?"

5+21

40+23

60-32

400-100

800-300


- До якої частини мови належать відповіді?


Гра" Установи відповідність"

Вибірковий диктант.

Запиши числівники.



Робота з підручником с.83, вправа 235

Прочитай вирази різними способами.

Використовуй вислови.


Наприклад:

До числа 84 додати 13.

Сума чисел 84 і 13.

Перший доданок 84, другий доданок 13.

Число 84 збільшити на 13.



Виконай вправу 237 на с.84.

Прочитай цікаву задачу та дай відповідь на запитання.


Прочитай загадки, вправа 238, відгадай їх  та спиши, записуючи числівники словами.

Прочитай.

Розв'яжи задачі.

Відповіді запиши у зошит.



Прочитай текст.

Випиши речення,в , яких є числівники.


Прочитай.

Виконай обчислення.

Запиши вирази правильно.



ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!!!

Літературне читання

07.02.2022р.

Тема.Сашко Дерманський" Чесне слово!". Ознайомлення з алгоритмом виразного читання поетичного твору.






Прочитай вірш.

Дай відповіді на запитання.



Виконай завдання, подані після вірша на с.93






Навчися виразно читати вірш.

Пам'ятай, про алгоритм виразного читання поетичного твору.



Українська мова

04.02.2022р.

Розвиток зв'язного мовлення.

Складання діалогу.


Пригадай



Робота з підручником






Що означає слово вокзал? 

Прочитай значення слова вокзал.


Вокза́л, діал. дво́рець, двіре́ць — транспортна будівля або комплекс будівель на пасажирських станціях, портах і аеропортах призначені для обслуговування пасажирів перед від'їздом або після прибуття.






Запиши у зошит складений діалог.


Кожну репліку діалогу записуй з нового рядка, перед реплікою став тире.





Українська мова

03.02.2022р.

Тема. Вимова і написання числівників.


Відгадай ребус


Прочитай вірш. Дай відповідь на запитання.


Робота з підручником с.81, вправа 228


Виконай письмово вправи 229,230 с.81

За поданим зразком, склади  та запиши речення про себе, вживаючи числівники.


Я живу на вулиці Квітковій двадцять п'ять.


Запиши числівники словами. Постав наголос.

11- 

14-

23-

30- 

31-



Дай відповіді на запитання одним словом- числівником ( запиши в рядочок через кому)


- Скільки в кожній порі року місяців?

- Скільки днів у квітні?

- Скільки місяців має рік?

- Скільки днів в одному тижні?

- Який за рахунком урок математики в розкладі на понеділок?

- Якого числа ти народився/ народилася?

Відпочинь. Виконай вправу для очей.




Літературне читання

03.02.2022р.

Тема.Петро Ребро " Віслюк і Журавель". Аналіз байки.


Тренажер для розчитування.

Швидко читай. Чітко звуки вимовляй.


Прочитай і відгадай загадки.



Вправа"Мікрофон"




Відпочинь. Виконай вправи для очей.


Робота з підручником с.87

Прочитай байку. Дай відповіді на запитання, подані після байки.

Проаналізуй байку за поданим алгоритмом.



Виконай вправу. 

Установи відповідність між рисами характеру людини і тваринами, які їх уособлюють.



Два утворених словосполучення запиши у зошит.




01.02.2022 

Українська мова

Тема. Вимова і запис числівників.


Пригадай 


Прочитай,назви числівники у вірші. 


Прочитай ребуси. 



Робота з підручником с.80, вправа 225( 1 завдання,виконай усно)

Запиши у зошит число

1 лютого

Вправа 225, завдання 2

Запиши словами числівники, які називають тільки парну або тільки непарну кількість предметів.

Вправа 226

Виконай завдання на вибір.


Спиши речення з числівниками. Підкресли їх. Вправа 227. 



01.02.2022 

Літературне читання

Тема. Езоп" Рибалка з сопілкою". Аналіз байки.


Тренажер для розчитування.

Швидко прочитай зимові слова" блискавкою"


https://www.youtube.com/watch?v=m9Cm-9q1-Ek&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D0%93%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B7%D1%96%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0


Прочитай скоромовку 



Робота з підручником с.86.

Прочитайте уважно байку.


Проаналізуй байку за алгоритмом. 



Виконай завдання,подані після байки на с.86.


Відпочинь. Виконай гімнастику для очей.

https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM 

Навчися читати байку,передаючи голосом, жестами, мімікою своє ставлення до дійових осіб. 


31.01.2022 

Літературне читання 

Тема.Поняття про байку.Леонід Глібов " Чиж та Голуб". Дослідження медіа. Вивчення байки напам'ять. 

Тренажер для розчитування.

Швидко читай, чітко звуки вимовляй. 

https://www.youtube.com/watch?v=qUBB6NiVOBo&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D0%93%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B7%D1%96%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0 


Ознайомимося із байкою як літературним жанром та її характерними ознаками. 

Переглянь відео 

https://www.youtube.com/watch?v=FJomNleYCtc&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%93%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE 


Прочитай у підручнику,що таке байка.

Дай відповіді на запитання.


Досджуємо медіа.

Послухайте байку.

Назви дійових осіб байки.

Дай відповіді на запитання. 


Прочитайте байку у підручнику на с.85.

Дайте відповіді на запитання. 


Вибери серед поданих слів ті, які характеризують Голуба.

Добери слова, які характеризують Чижика.

Запиши у зошит. 


Проаналізуйте байку за алгоритмом. 


Вивчити напам'ять байку Леоніда Глібова" Чиж та Голуб".

Запиши відео та відправ у особисті повідомлення вчителю.


31.01.2022

Українська мова. Асинхронно.

Тема. Формування поняття про числівник.

Вправа" Квест".

Відгадайте, яке слово зашифроване. 


Перегляньте відео.

Запам'ятайте, які слова називають числівниками. 


https://www.youtube.com/watch?v=2voPMdo4urA&feature=youtu.be

Робота з підручником с.79

Вправа 224

Прочитайте рецепт фруктового салату та приготуйте його на дозвіллі разом з дорослими.


Доведіть за планом, що виділені слова- числівники.



Прочитайте правило на с.80.

Запам'ятайте його.



Релаксаційна пауза.


Відпочиньте. Заплющіть очі.

Порахуйте до 10. Розплющіть очі.

Попийте води.


Робота в зошиті.

Розгорніть зошит. Запишіть число.


Тридцять перше січня


Пропишіть з'єднання літер та слово 


Сс сі ім ім'я сім'я


Який числівник заховався у слові сім'я? Підкресліть його.

Складіть і запишіть речення зі словом"сім'я"


Із вправи 224 випишіть виділені числівники.


Потренуйтеся. Виконайте письмово завдання у зошит.




Закріпи отримані знання, граючись.

Виконайте інтерактивні вправи.


https://learningapps.org/view19297318 


https://learningapps.org/watch?v=pzcd9uca522 


Літературне читання.

04.12.2021

Послухай уважно аудіоказку " Жила- була Сніжинка"

https://www.youtube.com/watch?v=UzQGtSAjZrE&feature=share&ab_channel=%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%9A%D0%90%D0%97%D0%9E%D0%9A

 

Склади 2 запитання.

Намалюй ілюстрацію до казки.



Українська мова

01.06.2021р

Повторення і закріплення вивченого про частини мови.

Досліди слова. Визнач  до якої частини мови вони належать.

https://www.youtube.com/watch?v=EsMIlv4SFAM&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0

 Утвори прикметники.

https://www.youtube.com/watch?v=_bYRrtgjK7M

 Виконай творчі завдання.

https://learningapps.org/view10903663

 https://learningapps.org/view13791049

 https://learningapps.org/view10206727

https://learningapps.org/view2456018

 Читання

01.06.2021р

Василь Сухомлинський "Покинуте кошеня"

Мовленнєва розминка

Прочитай слова. Вимовляй чітко кожен звук.

https://www.youtube.com/watch?v=bVgoKtpGSUQ

 Послухай  оповідання Василя Сухомлинського" Покинуте кошеня"

https://www.youtube.com/watch?v=PBPNf4pwluY&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%AF%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0

 Перевір себе.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1840939

 За бажанням намалюй ілюстрацію до оповідання.

 

Читання

28.05.2021

Розчитування.

Прочитай ланцюжок складів з буквою й.

Чітко вимовляй звук й.

https://www.youtube.com/watch?v=-K8fFpqoCsI&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0

 Прочитай і відгадай загадки.

https://www.youtube.com/watch?v=Mrl0Jv1A8Pg&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%BB%D1%8F%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F

 Послухай уважно аудіоказку.

Чи схвалюєш ти вчинок хлопчика?

Які поради ти би йому дав?

Склади пам'ятку " Правила користування книгою"

https://www.youtube.com/watch?v=sLuReOvSp2s&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%97%D0%B4%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9

 

Українська мова

25 травня 2021 р

Будь уважним| уважною.

Відшукай правильно написані словникові слова.

https://www.youtube.com/watch?v=jXzbIExKGeE&feature=youtu.be&ab_channel=Schooling

 Виконай цікаві, творчі завдання.

https://learningapps.org/view10687805

 https://learningapps.org/view19174163

 https://learningapps.org/view7410754

 

Читання

25 травня 2021 р

Прочитай швидко і правильно назви квітів

https://www.youtube.com/watch?v=pZ-u_ptK5aI

 Послухай уважно аудіоказку "  Про Ромашку та Мурашку "

https://www.youtube.com/watch?v=1-1Z63DqcKw&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%97%D0%B4%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9

 Намалюй ілюстрацію до казки.


Читання

22 травня 2021

Швидко прочитай назви птахів

 

https://www.youtube.com/watch?v=REkUHRU-e2A&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D0%93%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B7%D1%96%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0

 Послухай уважно аудіоказку  Василя  Сухомлинського" Нехай будуть і Соловей, і Жук."

Дай відповіді на запитання.

https://www.youtube.com/watch?v=vvKblbzMiHI&ab_channel=MarshmallowBunnyshcool

 https://naurok.com.ua/test/diagnostichna-robota-dlya-2-klasu-audiyuvannya-vasil-suhomlinskiy-solovey-i-zhuk-882390.html

 Українська мова

Правильно вимовляй , наголошуй і пиши .

https://www.youtube.com/watch?v=NP9g3_aNPxM&ab_channel=%D0%93%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%90%D0%BA%D1%81%D1%8C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0

 Виконай цікаві інтерактивні завдання.

https://learningapps.org/view2411761


 https://learningapps.org/view13981822

 https://learningapps.org/view10561496

 


Українська мова

15.05.2021.

Розгадай ребуси

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=rFfw24zjaBQ&feature=youtu.be&ab_channel=MultiZnaikaTV

 Виконай творчі завдання

https://learningapps.org/view2707484

 https://learningapps.org/view2052054

 Читання

Мовленнєва розминка

 https://www.youtube.com/watch?v=0QOVhI3TJKA&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%9F%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%9D%D0%A3%D0%A8

Послухай аудіоказку

https://www.youtube.com/watch?v=dDz-aGSCRF0&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B8%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%8E

 Хто дійові особи?

Яка головна думка казки?

 

Українська мова 

22.01.2021р

Розвиток зв'язного мовлення 


Тема. Тварини взимку 


Підручник с. 68 - 69



Пригадай, як зимують тварини.


Прочитай і доповни розповідь,  вправи 241 , 242, 243.


Як ти можеш допомогти тваринам взимку? 


Вправа 244


Напиши назви тварин, яким потрібна зараз твоя допомога.

21.01.2021р

Українська мова. Zoom. Посилання у групі для батьків ( viber) .


Для тих, хто працює самостійно. 


Підручник с. 72 - 73


Досліди , як пишуть клички тварин 

Вправа 258

Зроби висновки. 

Прочитай правило і запам'ятай. 

Вправи 259, 262( виконай письмово )


Пригадай назви казкових тварин та їхні клички( вправа 260)

Прочитай текст. Що було для тебе новим? 

Дай зображеній кішці кличку. Усно склади про неї речення.

Перевір свої знання. Дай відповіді на тестові запитання 

21.01.2021

Читання. Zoom. Посилання у viber.

Тема. Українська народна казка " Хитрий півень ". Добір заголовків до частин. 


Для тих, хто працює самостійно. 


Підручник с. 64- 65


Користуйся презентацією і працюй з підручником.



19.01.2021р

Читання 
Тема. І на хитру лисицю капкан знайдеться. Українська народна казка " Хитрий півень "

Користуйся презентацією і працюй з підручником на с. 64,65

19.01.2021р.
Українська мова

Синхронно. Zoom. 
Посилання у viber.

Для тих,хто працює самостійно. Переглянь відео.

https://www.youtube.com/watch?v=6_VdWx-ypMI&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%90%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%83%D1%82%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

Підручник с.71

Вправа 254, досліди ,як пишуть імена, прізвища та побатькові людей.

Прочитай правило і запам"ятай.

Підручник с.72, вправа 256, виконай завдання на вибір.




18. 01.2021р.

Українська мова 
Тема. Змінювання іменинників за числами ( один- багато)

Переглянь відео. Пригадай, як змінити іменники за зразком один- багато.

18.01.2021р.

Читання 
Тема. Чому зайчик кожушок міняє? Українська народна казка " Сніг і заєць "




Пригадай, що починається такими словами:

" Жили собі дід та баба.." ,

" Були собі..." ?

Які ще зачини пам'ятаєш у казках? 

Які казки ми називаємо народними? 

Чи відомо, хто написав народну казку?




Підручник с. 63
Навчися швидко читати слова. 

Прочитай заголовок казки. 
Про що може йтися в казці з таким заголовком?

Послухай казку.

https://www.youtube.com/watch?v=gro2QwPLxAA&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%87

Чи справдилися твої передбачення? 

Назви дійових осіб казки.

Прочитай казку двічі. 

Дай відповіді на запитання.

Встанови послідовність речень у казці.



Поміркуй, як могла б закінчитися казка, якби господар лісу зберіг сніг для зайця.

15.01.2021р.

Читання
( онлайн- урок. Zoom. Посилання на viber, батьківська спільнота)

Розчитування " Букви люблять жартувати "

https://www.youtube.com/watch?v=yhROuDEPeCU&feature=share&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D0%93%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B7%D1%96%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0



Послухай аудіоказку.


14.01.2021р.

Читання ( онлайн- урок в Zoom)

14.01.2021р.
Українська мова ( онлайн- урок в Zoom) . 11.30

Українська мова

12.01.2021р.

Урок онлайн (Zoom)

Посилання на конференцію у Zoom 

https://us04web.zoom.us/j/75659336851?pwd=NkhNUEcrNnlaVmJBdUFQNmFGS0pKQT09







12.01.2021р.

Читання.
Тема. Традиції нашого народу. Різдвяні колядки.







Різдво- одне із найурочистіших свят нашого народу, яке святкували, святкують і донині у кожній родині.


Переглянь відео.

https://www.youtube.com/watch?v=jMOg2U8SQ_Q&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%8FTV-4


Як святкують Різдво у твоїй родині? 

Важливою частиною святкування Різдва є колядки. 

Що таке колядки? 

Попрацюй з підручником с. 61

Послухай  уважно колядку " Прилетіли ангелята "

https://www.youtube.com/watch?v=Q_4NgYdY844&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%AE%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%9E%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%8E%D1%85


Яку радісну звістку сповіщають колядники людям? 

Що обов'язково несли з собою колядники? 

Для чого їм зірка? 

Для чого потрібні дзвіночки?

Які побажання висловлюють у колядках? 

З чим вітають господаря?





Одну колядку вивчи напам'ять.


11.01.2021р.

Читання
Тема. Тема. Скільки літ, скільки зим! За Тарасом Кіньком " Як дванадцять місяців Новий рік виряджали "

Користуючись презентацією : 

https://drive.google.com/file/d/16umHeHRb5ovbDcW2n-I2jznW6-rJ8j-N/view?usp=sharing 

, працюй з підручником ( с.60- 61) 



11.01.2021р.
Українська мова
Тема. Слова, які відповідають на питання хто? Що?

Переглянь відео:

Підручник с.64-65. Вправи 225-228.
Вправу 227, виконай письмово у зошит.











17.09.2020 р. 


Українська мова 
Тема. Коригуюче навчання. Склад. Поділ слів на склади. 

Прочитай лічилки. 
Дай відповіді на запитання.





Підручник с. 13, вправа 41( усно)


Вправа 42

Розглянь малюнки. 

Що робить хлопчик у лісі? 

Що він промовляє? 

Промов разом із хлопчиком: А- у! А- у! А- у!

Що роблять діти?  

Яку розспівку знаєш ти? 

Заспівай. 

Чому на одязі є номери? 


Прочитай правило, запам'ятай ( с.13)

С. 14 , прочитай правило. 

Вправа 44, 46 ( усно) 

Вправа 45, 47 ( виконай письмово у зошит) 



15.09.2020 р. 

Читання 

Тема. Урок позакласного читання. Добридень, школо!


Дихальна гімнастика. 

Вправа. Хом'ячок (почергово надувай щічки) 


Щоденні 5.Слухаю і розумію. 
Послухай аудіоказку " Лисенятко- першокласник " Василя Сухомлинського. 

https://www.youtube.com/watch?v=RViVexowbDQ&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%AE%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%94%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B9  


Дай відповіді на запитання :
Яким за віком було  Лисенятко? 
Яким учнем було Лисеня? 
Куди ходило Лисенятко? 
Чому Лисеня не хотіло йти до школи? 
Що вирішила мама? 
Чи схвалюєш ти вчинок Лисенятка? 
Як ти вважаєш, чи зрозуміло Лисенятко свою помилку? 


Українська мова  15.09.2020
Тема. Коригуюче навчання. Букви, які позначають приголосні звуки.

Повторення вивченого. 
Дивись відео і повторюй: 

https://www.youtube.com/watch?v=PNSc0bSAskM&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%AF%D0%BD%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B0%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%8C%D0%BA%D0%BE 

Робота з підручником с.11 

Вправа 34.Розгадай ребус.





Прочитай і запам'ятай правило.
Тренувальні вправи. 
Вправи 35 і 38 виконай письмово у зошит. 
Вправи 36 і 37 ( усно) 


Якщо маєш бажання, прочитай казку про приголосні звуки. 





14.09.2020 р. 

Читання 
Тема. Легенда- жанр народної творчості. " Легенда про мову ".
Розчитування:  
https://www.youtube.com/watch?v=euUVHikquoA&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%A1%D1%96%D1%80%D0%B0T.%D0%90. 

Легенда- це народне сказання або оповідання про якісь події чи життя людей, оповите казковістю, фантастикою. 

Підручник с. 12

Розділи на окремі слова. 

Навчись швидко читати прислів'я. 

Прочитай двічі легенду. 

Дай відповіді на запитання.


З'єднай частини прислів'їв .

Прочитай їх. 


Українська мова 
Тема. Коригуюче навчання. Букви, які позначають голосні звуки я , ю , є, ї. 

Переглянь відео  та пригадай: 
https://www.youtube.com/watch?v=U0qUZTCm0ww&feature=youtu.be&ab_channel=%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%97%D0%B2%D0%BD%D0%B0 

Підручник с. 10
Вправи 29 і 30 виконай усно. 
Прочитай правила і запам'ятай. 
Вправи 31і 32 виконай письмово у зошит. 
Вправа 33( усно)
За бажанням можна виконати письмово у зошит.



11.09.2020 р. 

Читання. 

Тема. Знай, коли що казати. " Язик мій- ворог мій ". Ознайомлення з газетною статтею. Вироблення навичок інтонаційного читання. 
Розчитування:


Підручник с. 11 - 12
Прочитай двічі статтю з газети, дай відповіді на запитання .



28.05.2020 р. 

Навчання грамоти ( читання)
Опрацювання тексту " Казка про ґудзик " Марії Солтис- Смирнової 


Підручник с. 123 - 124,
Працюй за підручником самостійно або користуйся відео 






27.05.2020 р. 



Навчання грамоти ( читання )
Тема. Робота над розумінням тексту " Зараз " Олега Буценя 
Розчитування: 


Підручник с. 120 -122
 Працюй самостійно за підручником або користуйся відео. 


Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Питальні речення 

Дивись відео і усно виконуй завдання. 



26.05.2020 р. 



Навчання грамоти ( читання)
Тема. Виразне читання тексту            
" Іди, іди, дощику " Зірки Мензатюк 


Розчитування : 




Підручник с. 118 - 119
Прочитай текст. Придумай свій заголовок. 
Дай відповіді на запитання для уважного читача. 
Прочитай текст ще раз. 



Навчання грамоти 
Тема. Розрізнення окличних і неокличних речень. 

Подивись відео:



25.05.2020 р. 



Навчання грамоти ( читання)

Тема. Робота над виразним читанням тексту" Коник і Сонечко " Василя Маруги 
Розчитування



Підручник с. 116- 117

Прочитай оповідання " Коник і Сонечко " Василя Маруги 
Дай відповіді на запитання для уважного читача


Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами. 

Дивись відео і виконуй завдання у робочому зошиті з письма 



21.05.2020 р. 



Навчання грамоти ( письмо)

Тема. Списування друкованого тексту 

Візьми подвійний аркуш із середини зошита в косу лінію 

Дивись уважно відео і виконуй завдання 


https://www.youtube.com/watch?v=MZjW9aSuL9A&feature=youtu.be 


Навчання грамоти ( читання)
Тема. Усвідомлене читання казки " Умій почекати " Костянтина Ушинського 
Починай з розминки 


Підручник с. 114-115
Прочитай казку " Умій почекати " 
Придумай свій заголовок 
Дай відповіді на запитання для уважного читача 

Прочитай казку ще раз 
Придумай інший кінець казки 


20.05.2020 р. 



Навчання грамоти ( читання)

Тема. Опрацювання тексту " Є на світі чарівні слова " Марії Бабенко 

Починай з розминки 



Підручник с. 112-113
 Прочитай текст " Є на світі чарівні слова " Марії Бабенко 
Придумай свій заголовок 
Дай відповіді на запитання для уважного читача 

Подивись відео 


Навчання грамоти ( письмо)
Тема .Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? 

Подивись відео. 


Запиши у зошит 20 травня. 
Пропиши каліграфічну хвилинку 


Спиши речення. Підкресли слова, до яких можна поставити питання скільки? 




19.05.2020 р. 



Навчання грамоти ( читання)

Тема. Робота над усвідомленим читанням тексту " Новий велосипед " Миколи Стеценка 





Підручник с. 110- 111
Прочитай вірш Євгена Юхниці 
Дай відповіді на запитання:
Про що розповідається у вірші?
Чи доводилося тобі сваритися з братом чи сестричкою?
Чи весело гратися самому?
Які ігри ти любиш грати? 

Послухай розповідь " Новий велосипед " 


Прочитай текст у підручнику 
Дай відповіді на запитання для уважного читача 

Для тих, хто любить читати!
Адже читання - одне з джерел мислення та розумового розвитку. 
Буквар с. 125- 126
Прочитай текст " Кольоровий дощик " За Марією Солтис- Смирновою 
Дай відповіді на запитання для уважного читача 


Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Добір слів, які відповідають на питання що робить ?що роблять? Утворення і записування речень з поданими словами 

Розгорни зошит 
Запиши 19 травня 
Пропиши каліграфічну хвилинку 



Подивись відео і виконай завдання у робочому зошиті з письма 



18.05.2020 р. 



Навчання грамоти ( читання)

Тема. Підготовка до читання за ролями оповідання " Маленька мураха " 

Василя Шкляра 


Починай з розминки 

Впізнай тваринку.



Підручник с. 108 - 109
Прочитай вірш разом із Щебетунчиком 

Чи сподобався тобі вірш?
Про що в ньому розповідається? 

Прочитай текст " Маленька мураха " Василя Шкляра 
Дай відповіді на запитання для уважного читача 

Подивись відео:
" Цікаве про мурах " 


Навчись читати оповідання за ролями 

Навчання грамоти ( письмо) 
Тема. Розпізнавання слів, які відповідають на питання який?яка?яке?які? 
Виконання завдання за зразком. 


Розгорни зошит 
Запиши 18 травня 
Пропиши каліграфічну хвилинку 


Подивись відеопояснення 

Виконай завдання 
Закінчи речення, за зразком:
Пух легкий, а камінь важкий.


Подивись відео, щоб закріпити знання про слова, які відповідають на питання який?яка?яке?які? 




14.05.2020 р. 



Навчання грамоти ( читання)

Тема. Робота над виразним читанням і розумінням казки         

" Мишка, Кіт і гарбуз " Ено Рауд 



Починай з розминки 

Читання складів " Блискавка " 



Веселе читання 


Послухай аудіоказку " Мишка, Кіт і гарбуз " 


Підручник с. 106 - 107
Прочитай казку 
Виконай тести, щоб перевірити свої знання 
Код доступу до тестів, Ено Рауд         " Мишка, Кіт і гарбуз " 

Завдання виконати до 14 травня до 20 .00 год 


Навчись виразно читати казку 


Навчання грамоти ( письмо )

Тема. Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень. 



Дивись відео і виконуй завдання у робочому зошиті з письма 





Запам'ятай , правило вживання великої букви в словах



Послухай казку про Велику Букву 




13.05.2020 р. 



Навчання грамоти ( читання)

Тема. Опрацювання вірша " Навпакійко " Тетяни Лисенко 



Мовна розминка 






Тренажер. Читаємо речення. 


Підручник с. 104- 105

Користуючись відеосупроводом, опрацюй с. 104 - 105 букваря 


Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Розрізнення слів, які відповідають на питання що?хто? Побудова і записування речень. 

Дивись відео і виконуй завдання у робочому зошиті з письма


Подивись відео і закріпи вміння розрізняти слова, які відповідають на питання що?хто? 

За бажанням, пограй в ігри 





12.05.2020 р. 


Навчання грамоти ( читання)

Тема. Робота над усвідомленим читанням тексту" Чий апельсин більший?" Віри Карасьової 

Мовна розминка. 

Віднови і прочитай 



Тренажер. Читаємо по складах. 


Якщо маєш бажання, працюй з відео 


Підручник с. 102- 103
Прочитай, дай відповіді на запитання для уважного читача 

Досліди вдома 

Чи тоне апельсин у воді? 




Навчання грамоти ( письмо) 
Тема. Близькі за значенням слова 
Переглянь відео 
Завдання виконуй у робочий зошит з письма


Закріпи свої знання 
Пограй у гру 




07.05.2020 р. 



Навчання грамоти ( читання)

Тема. Ірина Мацко " Мамине серденько "

Послухай уважно аудіоказку 






Дай відповіді на запитання : 

1. Хто займав найбільше місця у серденьку матусі ? 

2. Чому Ангел перетворив мамине серце на кришталеве ? 

3. Як Андрійко повернув свою маму ? 
4. А як ти ставишся до своєї матусі ?  Чи не ображаєш її? 

Прочитай вірші 
Пропоную тобі, вивчити вірш напам'ять ( за вибором) до Дня матері і в неділю подарувати його своїй матусі 




Навчання грамоти ( письмо)

Тема. Складання і записування речень за малюнком 



Пропоную тобі, розминку для пальчиків 



А тепер, дай відпочити оченяткам, а заодно насолоджуйся квітучою галявиною 



Запиши у зошит 7 травня 

Розглянь малюнок 

Склади і запиши речення (2- 3) 





06.05.2020 р. 

Навчання грамоти ( читання)

Тема. Виразне читання віршів про місяці 


Уроки читання із жабенятком відео за посиланням : 

Підручник с. 100-101

Прочитай і відгадай загадку Щебетунчика 
Як ти вважаєш, про що йде мова?
Правильно. Про місяці року. 
Скільки місяців у році? 
Вони розділяються на чотири пори року. Є зимові, весняні, літні, осінні місяці. 
Подумай, які ознаки пір року, ти знаєш. 

Пори року *Зима Весна Літо Осінь* відео за посиланням : 

https://www.youtube.com/watch?v=HmPqb45y-ko&feature=youtu.be 


Розглянь фото і відгадай, де зима? Весна? Літо? Осінь? 





Прочитай вірш " Від зими до зими "

Дай відповіді на запитання 





Гімнастика для очей за посиланням: 




Прочитай вірш ще раз 

Розглянь ілюстрації в підручнику. 

Які пори року зображені?

Назви місяці кожної пори року. 

Запам'ятай назви місяців кожної пори року. 





Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Повторення вивченого. Списування друкованого тексту. 




Пограй у гру за посиланням : 



Запиши у зошит 6 травня 

Пропиши каліграфічну хвилинку 






Спиши з букваря уривок з вірша Катерини Перелісної на с. 101 

Якщо маєш бажання пограй у гру за посиланням : 






05.05.2020 р. 



Навчання грамоти ( читання)

Тема. Робота над оповіданням " Чотири бажання " Костянтина Ушинського 



Тренажер для розчитування  за посиланням :  



Прочитай оповідання " Чотири бажання " Костянтина Ушинського 


ЧОТИРИ БАЖАННЯ

Дмитрик накатався на санчатах з крижаної гори й на ков-

занах по замерзлій річці, прибіг додому рум’яний, веселий 

і каже батькові:

— Оце весело взимку! Я хотів би, щоб увесь час була зима!

— Запиши своє бажання в кишенькову книжку, — сказав 

батько.

Дмитрик записав.

Прийшла весна. Дмитрик досхочу набігався, ганяючись за 

барвистими метеликами по зеленій луці, нарвав квітів, прибіг до 

батька й каже:

— Яка краса ця весна! Я хотів би, щоб увесь час була весна!

Батько знову вийняв книжечку і звелів Дмитрикові записати своє 
бажання.
Настало літо. Дмитрик з батьком подалися на сінокіс. Увесь 
день веселився хлопчик: ловив рибу, збирав ягоди, перекидався в 
запашному сіні, а ввечері сказав батькові:
— От сьогодні я вже повеселився досхочу! Я хотів би, щоб літу 
кінця-краю не було!
І це бажання Дмитрика було записане в ту саму книжечку.
Прийшла осінь. У саду збирали врожай — рум’яні яблука і жовті 
груші. Дмитрик був у захваті:
— Осінь — найкраща пора року!
Тоді батько вийняв свою записну книжку і показав хлопчикові; він 
те саме говорив і про весну, і про зиму, і про літо. 

Дай відповідь на запитання для уважного читача 
Про які пори року йдеться в оповіданні?
За що Дмитрик любив кожну пору року?
Допоможи Дмитрику визначити, яка пора року найкраща?

Зроби зарядку для очей за посиланням : 


Прочитай текст ще раз 


Навчання грамоти ( письмо)

Тема. Добір протилежних за значенням слів. Списування тексту. 



Добери протилежні за значенням слова 

Переглянь відео за посиланням : 







Запиши у зошит 5 травня 

Пропиши каліграфічну хвилинку 



 и ки ики кик или лил им ими мим

килим, килимочок, килимочки.

Ки-лим, ки-лимочок, кили-мочок, килимо-чок, ки-лимочки, кили-мочки,

килимо-чки, килимоч-ки. 


Виконай завдання 



Спиши текст 




04.05.2020 р. 


Навчання грамоти ( читання) 



Тема. Виразне читання віршів про дні тижня 



Починай з розминки за посиланням : 


https://www.youtube.com/watch?v=5RBEeey9ftU&feature=youtu.be


Розгорни підручник на с. 98- 99

Прочитай вірш разом із Щебетунчиком 

Отже, скільки днів у тижні?

Як називається перший день тижня?

Які дні йдуть після понеділка?

Як називається вихідний день після суботи?

Прочитай вірш ще раз 

Повтори послідовно всі дні тижня від понеділка до неділі, від неділі до понеділка 

Прочитай загадку " Хто вони? " і відгадай 

Назви по порядку дні тижня 

Який день, на твою думку, найважливіший? ( Усі дні тижня важливі)

Прочитай вірш " Хто молодець?" Степана Жупанина 

Добери пропущені слова 

Виконай завдання для уважного читача 

Запам'ятай дні тижня 




Навчання грамоти ( письмо)

Тема .Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень з ними 

Є такі слова на світі, 

Схожі, як близнята- діти. 

Слово чуєш, а не знаєш, 

Що це слово означає. 

Якщо схочеш зміст узнати, 

Треба речення складати. 



Прочитай речення 

Песик шишку з лісу ніс 

І подряпав нею ніс. 



У кого є ніс?
Що можна нести?

Переглянь відео за посиланням :  

Отже, розглянь малюнки предметів, які мають однакові назви 





Розгорни зошит 

Запиши у зошит 4 травня 

Пропиши каліграфічну хвилинку 





Склади речення з багатозначними словами за малюнками і запиши у зошит



Якщо маєш бажання, склади речення з іншими багатозначними словами і запиши. 





30.04.2020 р. 

Навчання грамоти ( читання)

Тема. Підготовка до читання за ролями тексту " Корисна розмова " за Теклею Білецькою 


Потренуй уважність 

Віднови і прочитай як на відео за посиланням : 



Підручник с. 96- 97
Прочитай вірш разом із Читалочкою 
Прочитай текст " Корисна розмова " за Теклею Білецькою 
Дай відповіді на запитання для уважного читача 
Що означає слово чепурити? 


Прочитай текст ще раз 
Якого кольору були стрічки і з чим їх порівнювала мама?
Чому коси матуся назвала золотими?
На що були схожі губи дівчинки?
Прочитай текст ще раз 
Продовж речення: Руки слід завжди тримати в чистоті, бо  .... 

Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Утворення слів шляхом додавання значущих частин- префікса, суфікса ( без уживання термінів) 



Спробуй утворити нові слова, додаючи до слова  сад  такі частинки  :
ВИ  ПО  ПЕРЕ            ( на початок слова)

ИВ  ИЛА  ИЛИ  ІВНИК   ОЧОК    ИТИ      ( на кінець слова)

Зразок: ви + сад + ив = висадив  сад + івник = садівник



29.04.2020 р. 


Навчання грамоти ( читання)

Тема. Опрацювання вірша  " Здоровим будь " Грицька Бойка 

Тренажер для розчитування " Блискавка " 


Перейти за посиланням : 


Розгорни підручник на с. 94-95

 Прочитай вірш разом із Читалочкою 

Про що розповідається у вірші?

Чому здорового жде в житті удача?

Прочитай вірш ще раз. 

Придумай свій заголовок до вірша 

Прочитай прислів'я 



Прочитай вірш " Здоровим будь " Грицька Бойка 
Дай відповіді на запитання для уважного читача 
Розглянь малюнок 





Що не так з цим малюнком? Чому?

Знайди рядки з вірша котрі стосуються вимивання котів. 

Навчись виразно читати вірш





Навчання грамоти ( письмо)

Тема. Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту. 



Хвилинка каліграфії

ее ек ел ем ес ее ее ще ере зе Ведмідь вересень дятел верба, береза, клен, ясен — дерева. 

1) До кожного з поданих слів доберіть такі, що розрізняються лише одним звуком. як змінилося значення слів від заміни одного звука іншим?

Марка — …тінь — …

мило — … лак — …

руда — … слива — …

жало — … нирка — …

Зразок: слива- злива


Кожний звук у слові має своє важливе значення. Тому їх треба вимовляти чітко й правильно, бо, спотворивши навіть один звук у слові, ви вимовите слово з іншим значенням, а це зашкодить розумінню тієї інформації, яку ви хочете передати. 

(спотворювати звуки у словах не можна.) 

— є слова, які хоча й схожі за звучанням, але різні за значенням. Наприклад: мак — рак.  

Якщо маєш бажання, виконай вправу: 

Випишіть слова з двох складів.

Неділя, буряк, вулиця,іній, кінь, лисиця, липа, камінь, квасоля, айстра.
Підкресліть у кожному із записаних слів першу букву. Якщо ви правильно виконали завдання, ви дізнаєтесь, кого діти зустріли в лісі. 

Гарного всім дня! Будьте здорові і бережіть себе!



28.04.2020 р.  

Навчання грамоти ( читання)


Тема. Робота над виразним читанням тексту " Мурчик і Жмурчик " Дмитра Чередниченка  

Вправи для розчитування  ( за посиланням): 



Розгорни підручник на с. 92- 93

Прочитай вірш " Хто жартує?" Надії Кир'ян 

Про що розповідається у вірші?

Подивись на слова, які надруковані великими літерами. 

( СЛОВА і СОВА) 

У першому слові є буква л, вони мають різні значення. 

Подивись на інші слова. 

Чим вони відрізняються?



Прочитай текст " Мурчик і Жмурчик " Дмитра Чередниченка. 

Про кого розповідається в тексті?

Хто із котиків запропонував грати у школу?

Які слова записували коти на піску?

Виконай завдання для уважного читача. 

Чи сподобався тобі текст?

Придумай свій заголовок. 

Прочитай текст ще раз. 

Навчання грамоти ( письмо)
Пригадай правила переносу слів з рядка в рядок.: 




Розгорни зошит. 

Запиши  28квітня 

Пропиши каліграфічну хвилинку 




Перестав місцями букви, щоб вийшло слово. 
Запиши у зошит ці слова, поділи на склади для переносу. 





Зразок: ба- рабан, бара- бан



27.04.2020 р.  

Навчання грамоти ( читання)

Тема. Робота над усвідомленим читанням тексту "Найкращий день " Марії Бабенко 


Згадай алфавіт 



Тренажер для розчитування 



Розгорни підручник на с. 90-91

  Прочитай вірш разом із Читалочкою 



Прочитай текст " Найкращий день " Марії Бабенко 

Виконай завдання для уважного читача 

Прочитай текст ще раз 

Розглянь малюнок 

Назви імена дітей. Кого художник забув намалювати? 



Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Поділ слів для переносу з рядка в рядок 

Переглянь відео 


Запам'ятай! Правила переносу слів з рядка в рядок

Розгорни зошит 
Запиши 27квітня 
Каліграфічно запиши букви, склади, слова і речення з картки 


 Поділи слова для переносу: весна,  літо , сиджу, молоко ,лінійка, пеньочок 
Зразок: бе- реза, бере- за , гай- ка 


23.04

Навчання грамоти ( читання)
Тема. Опрацювання вірша " Сварка " Марії Пригари
Прочитай вірш разом із Щебетунчиком
Як би ти назвав цей вірш?
Як можна дружити з річкою, лугом, лісом, книжками і квітами?
Як ти розумієш слова " друзів не буває забагато "
Прочитай чистомовку про дружбу



Прочитай вірш " Сварка " Марії Пригари
Виконай завдання для уважного читача
Прочитай мирилку ( за бажанням вивчи)
Навчись виразно читати вірш.
Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Удосконалення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих речень.



22.04.2020

Навчання грамоти ( читання)
Тема. Підготовка до читання за ролями тексту " Чужа іграшка " Людмили Борщевської
Розгорни підручник на с. 86
Прочитай вірш разом із Читалочкою.
Про що розповідається у вірші?
Чому всім хочеться погратися в пісочниці?
Прочитай текст " Чужа іграшка "
Виконай завдання для уважного читача
Прочитай текст ще раз
Придумай свій заголовок до тексту
Чи доводилося тобі знаходити чужі речі?
Якщо так, то як ти чинив?
А тепер пограй у театр- разом із своїми рідними.
Прочитай розмову хлопчиків за ролями.
Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Написання слів з ьо.
Перейдіть за посиланням
Тести з теми " Буквосполучення ьо " та виконай тести
( код доступу додаю фото)
Завдання активне до 22квітня 20.00

21.04.2020 р. 

Навчання грамоти ( читання )
 Тема. Робота над розумінням і виразним читанням вірша " Великий і малий " 
Валентина Бичка 
Гра " Правильний вибір "
Розглянь уважно малюнки 
На якому малюнку зображені правила, які ти хочеш, щоб були у нашому класі? Поясни свій вибір.



Гра " Розгадай ребус "
Що нас усіх об'єднує? ( дружба) 


Розгорни підручник на с. 84
Прочитай вірш разом із Читалочкою 
Про що говориться у цьому вірші?
Хто автор вірша?
Прочитай вірш ще раз 
Чого навчає нас цей вірш?
Як потрібно поводитися з іншими?



Про ставлення до інших розповів у своєму вірші ще один поет- Валентин Бичко. 
Прочитай вірш Валентина Бичка " Великий і малий "
Про кого розповідається у вірші?
Якими були хлопчики- однаковими чи різними?
Як ти розумієш слова: із- за рогу, тин



Прочитай вірш ще раз. 
Дай відповіді на запитання:
Що робив малий хлопчик?
Що робив великий?
У якого хлопчика було багато друзів? Чому?
Який хлопчик ходив сам? Чому?
Прочитай вірш ще раз. 
Виконай завдання для уважного читача. 
Чи були у твоєму житті вчинки, за які тобі було соромно, або якими ти пишався би?
Навчись виразно читати вірші.

Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Написання слів з ьо. Формування уміння користуватися довідкою. 

Виконай завдання з картки. 
Завдання 1( усно)
Завдання 2,3 ( письмово)


Гарного всім дня. Будьте здорові і бережіть себе!

16.04.2020 р. 


Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Правопис слів з йо. Списування друкованих речень. 
Розгорни зошит. Від попередньої роботи пропусти один робочий рядочок. 
Запиши 16квітня 
Звук [ й] завжди м'який приголосний. Він не має парного звука- твердого. 
Прочитай і запиши слова, з'єднавши частини. 
Га- ..., ча- ...,ма- ..., ...- гурт,...- жик, павіль- ...  .
Довідка: - йок, - йор, - йо, - йор, - йон 

Виконай завдання з картки 



Навчання грамоти ( читання)
Робота з художньою книжкою. 
Прочитай текст і дай відповіді на запитання.





15.04.2020 р. 


Навчання грамоти ( читання).
Тема. Опрацювання тексту " Фокус- мокус " Дмитра Чередниченка. 
Розгорни Буквар на с. 82
Прочитай і відгадай загадку, яку пропонує нам Читалочка. 
( паузу зроби після слова   отаким, з питальною інтонацією прочитай обидва речення в останньому рядку загадки)
Яке слово відгадка?

Прочитай заголовок тексту. 
Чи доводилося тобі чути слово " фокус- мокус "?
Хто і де показує фокуси?
Чи був ( була) ти у цирку?
Що означає слово цирк?
Слово цирк означає " круглий "
Фокусник- той, хто показує фокуси. 
Які ще артисти працюють у цирку?
Прочитай текст. 
Про кого розповідається в тексті?
Чим займалися діти?
Виконай завдання для уважного читача. 
Розглянь малюнок. 
Знайди на малюнку Федька. 
Придумай імена іншим дітям. 
Прочитай текст двічі.


Навчання грамоти ( письмо).
Тема. Слова з апострофом. Складання і записування речень. 
Повтори алфавіт. 


Пригадай. 

Букви я, ю, є,ї після апострофа позначають два звуки. 

Наприклад: м'ята, в'юн, п'єса, солов'ї. 

Розгорни зошит. 

Від попередньої роботи пропусти 1робочий рядочок. 

Запиши 15квітн

Пропиши каліграфічно склади і слова 

 М'я, в'ї, зя, дя, р'ї,п'єса, в'юн, в'януть, пам'ять

Прочитай слова кожного рядка. Склади і запиши речення. 


Поміж, в'ється, трав, стежка. 

Співають, солов'ї, весело. 

У, малі, гнізді, ластів'ята. 


Склади і запиши три слова з апострофом із букв слова 

Розв'язувати



14.04

Навчання грамоти ( читання)
Тема. Робота над виразним читанням вірша " Татко і матуся " Лесі Вознюк
Мовна розминка.
Розгорни буквар на с. 80
Прочитай лічилку разом із Щебетунчиком.
Прочитай вірш Лесі Вознюк " Татко і матуся "
Виконай завдання для уважного читача.
Навчись виразно читати вірш.
Відгадай загадки Лесі Вознюк.
Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Слова з буквою щ. Побудова і записування речень.
Пригадай. Буква щ позначає два звуки [ ш ],[ ч]
Вимов звуки у словах: дощ, щука
Розгорни зошит.
Від попередньої роботи пропусти 1робочий рядочок.
Запиши 14квітня.
Пропиши каліграфічно склади і слова : щу, що,  ща, іщ, ущ, щука, дощ,  кущ, плащ, хрущ .
Підкресли двоскладове слово.
Дай відповіді на запитання.
Запиши речення у зошит ( тільки відповіді)
Наприклад:
Чим чистять зуби?
Зуби чистять щіткою.
Від чого захищає парасолька?
...
Що одягають під час зливи?
...
Яка хижа риба живе в річці?
...
На чому піднімають вітрила на судні?
...

13.04

Завдання.
Навчання грамоти ( читання)
Тема. Робота над оповіданням " У гостях і вдома " Олександра Мітта.
Мовна розминка.
Розгорни буквар на с. 78
Прочитай вірш разом із Щебетунчиком.
Як ти вважаєш, чи можна хлопчика назвати чемним? Чому?
Прочитай текст Олександра Мітта " У гостях і вдома ".
Добери заголовок.
Виконай завдання для уважного читача на с. 79
Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Написання слів зі звуками [ дж] ,[ дз], [ дз']. Складання і записування речень.
https://youtu.be/HU2ucXxEN2k
Розгорни зошит.
Від попередньої роботи пропусти 1 робочий рядочок.
Запиши 13квітня.
Каліграфічна хвилинка.
Пропиши каліграфічно склади і слова з буквосполученнями дж, дз
  Дж дз джо дзьо джі дзв
Джем дзвінок дзеркало дзюдо дзюрчить джинси джип
Прочитай. Виконай завдання 4 у зошит письмово.

Завдання 5 ( усно)
Прочитай і запам'ятай.Спілкуймося красно.

09.04

Навчання грамоти ( читання)
Тема. Читання віршів про пригоди дітей- " Де букварик?" Грицька Бойка, " Що разом?" Петра Кралюка.
Починай з розминки.
Буквар с. 76- 77
Прочитай вірш Івана Олексина.
Що тебе розсмішило?
Прочитай вірш Грицька Бойка " Де букварик?"
Дай відповіді на запитання для уважного читача.
Прочитай вірш Петра Кралюка " Що разом?"
Дай відповіді на запитання для уважного читача.
Навчись виразно читати вірші.
Навчання грамоти ( письмо)
( індивідуально групова робота)
Прочитай слова кожного рядка.
Утвори і запиши з ними речення.
Чорненький, цуцик, ґудзик, загубив.
Біля, кущ, ріс, груші, агрусу.
На, ґелготіли, подвір'ї, гуси.

08.04

Навчання грамоти ( читання).
Тема. Опрацювання тексту " Папужка " Людмили Борщевської.
Мовна розминка.
Буквар с. 74- 75
Прочитай текст. Придумай свій заголовок
Дай відповіді на запитання.
Навчання грамоти ( письмо).
Тема. Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком. Прочитай текст і випиши слова з буквою ґ.

Виконай завдання з картки.





07.04


Навчання грамоти ( читання)
Тема. Робота над розумінням і виразним читанням вірша " Хто в хатці живе? "( автор Любов Голота).
Буквар с. 72- 73 .
Навчитися виразно читати вірш.
Дати відповіді на запитання.
Прочитай і запам'ятай закличку разом із Щебетунчиком.
Навчання грамоти ( письмо)
Тема. Удосконалення вміння писати вивчені букви.

06.04

Навчання грамоти ( письмо).
Написання слів з апострофом, слів і речень з вивченими літерами. Списування друкованих речень.
Пригадай, як пишуться рукописні букви. Переглянь відео.

Виконай завдання.





Навчання грамоти ( читання).
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами.
Мовна розминка.

Переглянь відео.
Буквар с. 70.
Прочитай текст.
Запам'ятай назви букв алфавіту. Прочитай вірш Ліни Біленької. Придумай заголовок. Дай відповіді на запитання.



02.04

Письмо
Тема: Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком.
У зошиті "Я пишу" виконайте завдання на с.62
Пам'ятай!
Коли ми записуємо слово, у якому є апостроф, то між буквами робим невелику відстань, вони не з'єднується.







01.04

Письмо
Тема: Написання слів з апострофом. Списування друкованих речень.

2. Спишіть слова з апострофом.




Читання
Тема: Апостроф. Читання слів і тексту з апострофом.
1. Прочитайте і відгадайте загадку
Я такий же, як знак розділовий, 
І відомий шкільній дітворі. 
Та в словах української мови 
Я пишусь не внизу, а вгорі. 
Спробуй лиш написати ім’я -  
Зразу стану потрібен і я.

2. Прочитайте текст


31.03

Письмо
Тема: Написання слів з буквосполученням дж. Списування друкованих речень.
1. Повторіть матеріал https://www.youtube.com/watch?v=0wJfq2T-czA
2. У зошиті "Я пишу" виконайте завдання на с.59-60.

Читання
Тема: Апостроф. Читання слів і тексту з вивченими літерами
Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=oCSaVYqCcpE&t=2s
Опрацюйте завдання в букварі на с.68-69
Прочитайте вірш. Придумайте заголовок. Вивчіть напам'ять.
Прочитайте текст. Доберіть до нього заголовок.

30.03

Письмо
Тема: Написання слів з буквосполученням дз. Списування друкованих речень.
1. Перегляньте відеоурок.
2.  У зошиті "Я пишу" виконайте с.58
3. Прочитайте текст і запишіть його у зошит.
Читання
Тема: Звук [дж], буквосполучення дж. Читання слів, речень, тексту з вивченими літерами.
 Перегляньте відеоурок Звук дж
 Прочитати текст с.66-67 у букварі

19.03

Читання
Тема: Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Читання текстів з вивченими літерами.
1. Перегляньте відеоурок
2. с.65 у букварі, прочитайте вголос, доберіть заголовок до тексту.

Письмо 
Тема: с.56 зошит Я пишу (усно)

18.03

Читання
Тема: Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою.
Завдання: 1. Прочитайте текст та дайте відповіді на запитання.

2. Читаємо будь-яку художню книгу.

17.03

Письмо

Тема: Написання великої букви Щ, складів, слів і речень.

1. Прописати рядочок велику літеру Щ.

2. Скласти і записати речення зі слів

яскраве, У небі, сонечко, світить.


Читання: прочитати будь-яке оповідання, переказати.


16.03

Письмо

Тема: Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.

1.Прописати рядочок маленьку букву щ.

2. Списати скоромовку з букваря с.51

Читання: читаємо будь-яку художню книгу.

Тренажер для розчитування

Немає коментарів:

Дописати коментар

 Цей дощ - як душ. Цей день такий ласкавий. Сади цвітуть. В березах бродить сік. Це солов'їна опера , Ла Скала! Чорнобиль. Зона. Двадцят...