Інформатика
08.02.2022р.
Тема. Як змінювати вигляд об'єктів у середовищі " Скретч"
Пригадайте, як виглядає вікно відкритої програми Скретч і призначення деяких її об'єктів.
Зверніть увагу!
Виконавця в середовищі Скретч називають спрайт, тобто маленька картинка, якою можна керувати. А набір команд, що повинен виконати виконавець, називають скрипт.
Перегляньте відеоурок.
Створіть подібний алгоритм.
Доберіть виконавця, який має два образи. Змініть фон сцени.
Виконайте цікаві завдання з теми в зошиті.
01.02.2022
Інформатика
Тема. Як знайти і виправити помилки в алгоритмах?
Подивись відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=yTbQEGRGpMo&feature=youtu.be
1. Виправ помилку
В алгоритмах руху котика до свого обіду з'єднай лініями помилкову команду з тією, на яку потрібно її замінити.
2. Продовж речення, домалюй зображення потрібних команд.
3. З'єднай стрілками назви складових середовища Скретч і їхнє місце розташування у вікні.
Інформатика
01.06.2021р
Переглянь відеоінструкцію та створи свій алгоритм у середовищі Скретч.
Інформатика
25 травня 2021 р
Переглянь відео
Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч ?
Інформатика
22травня 2021 рік
https://www.youtube.com/watch?v=cnMmBrHXZNE
19.01.2021р.
Інформатика
Зафарбовування малюнків у графічному редакторі.
Підручник с. 73
Прочитай, що таке графічний редактор?
Переглянь відео.
Виконай завдання у зошиті на с. 34 - 35
За бажанням виконай практичну роботу в редакторі Tux Pait.
Переходь за посиланням.
12.01.2021р.
Інформатика
Переглянь відео
Немає коментарів:
Дописати коментар